17 Temmuz 2007 Salı

Semizotu Salatası


Bugün itibariyle sıkı bir rejime girdim :). İnşallah dayanabilirim. Bir süre için tatlılara ve pastalara veda ediyorum. Bir süre için bloguma kilo aldıran tarifler ekleyemeyeceğim :(.


Rejim başlangıcını semizotu salatasıyla yapıyorum. Aslında verecek bir tarifi yok ama çok lezzetli bir salata olduğu için paylaşmak istedim.


Yazın sıcak günlerinde yenebilecek çok lezzetli, hafif ve sağlıklı bir salata... İki kişilik bir aileyiz, yarım demet semizotunun yapraklarını ve 1 adet salatalık kullanarak yaptım.

2 yorum:

www.illedeyemek.com dedi ki...

Bu salatayı ben çok severim yaz için ideal.Sizde çok güzel yapmışsınız elleriniz dert görmesin....

Nurten dedi ki...

Teşekkür ederim :) Semizotunun salatası da güzel yemeği de :)))

 
MySpace Backgrounds