5 Ekim 2007 Cuma

Ton Balıklı Makarna

İftar Bereketi 3 etkinliğine katımak için ne zamandır birşeyler yapsam diye düşünüyorum ama başlıktanda anlayacağınız gibi bu aralar yogunluktan makarna gibi basit yemeklerle idare ediyoruz :( . Daha özel bir tarifle katılmak istedim, olmadı :(. Baktım geç kalıyorum etkinlik için bende makarnamla katılmaya karar verdim. Umarım çok geç kalmamışımdır...

Çalışan arkadaşlar bilirler makarna mutfağımızın vazgeçilmeyenlerindendir. Yogun veya yorgun günlerimizin kurtarıcısıdır :)))))). Bu konuda en çok sevindiğim nokta; ben makarnayı çooooook severim :))))). Çeşit çeşit de yaparım, yumurtalı, domatesli, ton balıklı, kıymalı, sade, yogurtlu, salçalı ..... Favorimi sorarsanız çubuk makarna!!!!!

Bilmem tarifi yazmama gerek varmı :))). Neyse ben yinede kısaca yazayım ;)
Makarnayı klasik şekilde pişiriyoruz. Pişirirken içine biraz sıvı yağ koyuyoruz. Piştikten sonra süzüp üzerine ton balığını ve haşlamış mısırları ekliyoruz. Son olarakta üzerine rendelenmiş domatesle yaptığımız sosu ekliyoruz :)))).

Hiç yorum yok:

 
MySpace Backgrounds