15 Şubat 2008 Cuma

Güzel bir gün... Güzel bir sofra...

Sofralar bana hep başında yapılan uzuuun ve güzel muhabbetleri hatırlatır :). Ayda bir arkadaşlarla toplanıyoruz. İş-ev arasında hayatımız o kadar yogun oluyor ki bu buluşmalar bizim için tüm yorgunluğumuzu atmanın, bazen gülmenin, bazen dertleşmenin en güzel vesilesi oluyor. Tabii birbirimizi görebilmenin de tek yolu desem abartmış olmam herhalde :).


Ben hafta sonu akşamları çalıştığım için benim misafir kabulüm hep tatillerde oluyor. Bu ay yarıyıl tatilinden istifade ederek arkadaşalarımı ben misafir ettim. Çook güzel bir gündü. Bol bol sohbet ettik. Soframızı ve prefiterol tarifimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu akşam sadece soframızı ekleyebiliyorum ama yarın inşallah prefiterolüde ekleyeceğim ;)

Yıldız Salata;


Aslında bu salatanın orjinali kuskuslu. Minik yıldızları çok seviyorum, çok şirin oluyorlar :). Biraz değişiklik yapıp salatayı yıldızlı yaptım ;). Çok farklı bir tadı olan lezzetli bir salata oldu. Tarifin orjinalini ise Diyalog Yemeklerinde

Mantarlı Salata;


Bu salatanın tarifide Yemek Cininden ;) Altta göbek marul var.

Petla;

Petlayı ilk kez bir öğrencimin evinde yemiştim. Çok hoşuma gitmişti. Harika bir börek, ayrıca hazırlamasıda çok basit. Tarife Sevgili Feyza'nın Sihirli Kepçesinde rastladım. Misafirlerim özel olunca kreplerden oluşan bu özel böreği yaptım :)

Haşhaşlı Çörek;


Anneciğimin ellerine kollarına sağlık :) Sağolsun soframıza onun hediyesi oldu. İlk fırsatta annem bu böreği yaparken fotoğraflandırıp sizinle paylaşmak istiyorum. Ben bayılırım haşhaşlı çöreğe :)

Lahana Dolması;


Annemle birlikte sarmıştık. Tarif yazmaya gerek varmı bilmiyorum :)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu harika sofralara bakmamam lazım aslında ....
Ama görüntü süper ,gel beni ye diyor hepsi...
Eline sağlık Nurtencim ..
Ebru Yetim
http://enesbilal.blogcu.com/

Nurten dedi ki...

Ebrucum yaza kadar şu rejim işini hallet ;) sofraya bakmatan ötesini yapalım :))

Mutfagimdaki Lezzetler dedi ki...

Nurten'cigim masallah bakiyorum yine dokturmussun :-)
Her ay toplandiginizda beni'de cagirirmisin bende gelmek istiyorum :-)
Bu arada seninde annecigininde ellerine saglik canim arkadasim
Sevgiler

Nurten dedi ki...

Elif bunu söz olarak alırdım ama her ay o kadar bilet parası ödemene kıyamam :). Sen bana senede bir bile gelsen yeter :))). 10 senede bir de ben sana gelirim belki :))))

pelince dedi ki...

Canım vallahi sofra harika ellerine sağlık...
anneciğinde harika mamalr yapmış,onunda elleri dert görmesin....

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Ilahi Nurten yani gulecegim yoktu beni guldurdun ya Allah'ta seni guldursun :-)
Sevgiler

 
MySpace Backgrounds