19 Nisan 2008 Cumartesi

Sobeeee....


Sevgili hemşehrim Ab-ı Hayat beni sobelemiş. yogun bir hafta geçirince ancak bugün fırsat bulabildim cevaplamak için. Birazda tembellik var işin içinde :( , yayınlanmayın bekleyen tarifler de var ama bir türlü üzerimdeki ağırlıktan kurtulup canlanamadım. Neyse sanırım bu baharda böyle geçecek ;).


Eveeeeet... Alfabenin her bir harfi aklıma neler getirecek bakalım, cevapları henüz bende bilmiyorum :))))).


A - Allah, ailem, aşk, annem, arkadaşlarım
B - Babam
C- Cuma (izin günümde :))))) ),
Ç- Çocuklar, çiçekler
D- Dua
E - Evim, evlat, ebediyet
F –Fotoğraf makinası (eşim çok sevdiği için hayatımızın önemli bir bölümü :))). )
G- Güzellik, gül, göz
Ğ - ğğğğğğ....
H - Hayat, Hak, huzur
I – Işık
İ - İstanbul.... İstanbul.... İnsan
J – Jeton

K - Koçişkooomm, Kuran'ı Kerim, kadın, kardelen
L – Lale (özellikle kırmızı olanları :)))) en sevdiğim çiçek)
M – Memleket, mektup, masal, mutluluk, mutfak, mesleğim
N – Nurten yani ben :)))))) , nefes, nezaket,
O - Okul, okumak, oyun
Ö - Öğrencilerim :)), öğretmenlerim, öğretmek, öğretmek, öğretmek....
P - Paris, pasta, penguen, para
R - Renklerin hepsi
S - Sevgi, sağlık, serçe - minik serçe - , sohbet, sabır
Ş - Şeker, şafak vakti
T - Tecrübe, tahammül, toprak kokusu
U - Uyku, uçak (son zamanlarda Lost seyrediyorumda :))))). )
Ü - Ülkem, üretmek

V - Vakit
Y - Yalnızlık, yemek, yatak, yağmur, yeni, yuvam
Z - Zerafet, zaman, zorluk


Ben de MimarAşcım Kübra'yı , mutfaktaki hızına yetişemediğim arkadaşım Pelin'i veee mesafemiz uzak olsada gönlümüzün hep yan yana olduğundan emin olduğum şeker arkadaşım Elif'i sobeliyorum :)))

3 yorum:

pelince dedi ki...

Nurtencim canım beni sobelemişsin ,daha çok yeni bu oyunu oynamış ve cevap vermiştim,ama ruh halim sık sık değiştiği için senin sobeni'de zevkle cevaplamaya çalışıcam en kısa zamanda.
Çok öpüyorum..

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba,

Sobeye içtenlikle vermiş olduğun cevaplar için teşekkürlerimi gönderiyorum...


sevgiler...

Nurten dedi ki...

Pelincim öpüldün :)

********

Sevgili hemşehrim seve seve yanıtladım :)

 
MySpace Backgrounds