18 Şubat 2012 Cumartesi

Geçmişten Kalanlar...



Dönüşü birikmiş pastalarımla yapayım istedim. bir nevi telafi olsun :). Bu pastalar blogumdan uzak geçen sürede yaptığım ve fotoğrafını çekme fırsatım olan pastalar. Her birisi bir koşuşturmanın arasında uykumdan, derslerimden verdiğim tavizlerde yapıldı :). Gizli gizli sevgiliyle buluşmak gibi bir şey anlayacağınız :))) O yüzden ayrı bir kıymetleri var benim için. 

Bu sene bu kaçamaklar nasıl olacak birlikte göreceğiz. En azından Temmuz'daki Kpss ve Kpds sınavına kadar beni yine tempolu bir hayat bekliyor. Şikayet mi ediyorum??? Hayır, kesinlikle... Her ne kadar bana boş vakit bırakmasalar da hepsi bir hayalimi gerçekleştirmek için gerekli olan şeyler sadece :).

Pastaların tariflerini yazamayacağım maalesef. Ama hepsi daha önce ki pastalarımın tarifleriyle aşağı yukarı aynı. Ama benim favorim her zaman ki gibi kremalı ve meyveli olanlar :D. Görsel olarak şeker hamurlular daha çeşitli olsalar da meyve ve kremanın o birlikteliğindeki lezzetten vaz geçemiyorum :).











Hiç yorum yok:

 
MySpace Backgrounds