14 Ağustos 2007 Salı

Sebzeli Tavuk Güveç


Son bir haftadır dikiş dikmekle o kadar meşguldüm ki mutfağa girsemde yaptıklarımı ekleme fırsatım bulamadım. Çok şükür bu akşam itibariyle dikişleri bitirdim :) İnşallah önümüzdeki hafta onlarıda eklerim :). Bu akşam iki tarifi aynı anda ekleyip arayı kapatmaya çalışacağım :)).

Bu hafta yogunluğun arasında işin kolayına kaçtım hep :) Bu tarif uyduruk oldu biraz. Dolapta ne varsa onlardan ortaya birşeyler çıkarmaya çalıştım. Sonuç mükemmeldi :)))).

Tarife gelince....

Malzemeler;
1 tavuk göğsü
3 küçük patates
2 küçük domates
1 patlıcan
1 kabak
Kekik, nane, karabiber, kırmızıbiber, biberiye...
Tuz
Biraz salça

Domates dışında tüm malzemeleri aynı büyüklüte küp küp doğradım. Domatesleri de küçük küpler halinde doğradım. Hepsini baharatlar, tuz ve salça ile bir kapta harmanladım ve güveçlere doldurdum. Güveçlere biraz da su ekledim. Güveçlerin üstünü alüminyum folyo ile kapattım ve fırında pişirdim.

Bloga eklemek yaparken hiç aklıma gelmemişti ama yerken bu tarifi paylaşmalıyım diye düşündüm. Bu yüzden yapım aşamalarının fotografları yok :( . en son haliyle idare edicez artık :)).

Hiç yorum yok:

 
MySpace Backgrounds