27 Nisan 2007 Cuma

Karlı Dağlar :))



Uzun süredir elimde yaptığım tariflerim olduğu halde fırsat bulup ekleyememiştim, bu akşam hepsini ekliyorum gecikmeli olarak :).

Keki çok seven birisi olarak en az haftada bir kek yaparım. Klasikte bir tarifim var. Hem çok pratik hem de çok güzel oluyor. Bu defa bir değişiklik yaptım, keki büyük kalıpla değil minik kalıplarla pişirdim ve pudra şekeri ile kar yağdırdım üzerine :)))

Malzemeler;

1,5 su bardağı şeker
3 yumurta
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı süt
3 su bardağı un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Kakao

Şekeri ve yumurtaları krem kıvamına gelene kadar yüksek hızda çırpıyorum. Daha sonra sıvı yağı ekliyorum ve karıştırıyorum. Ve sütü ekliyorum. Unu, kabartma tozunu, kakaoyu ve vanilyayı eledikten sonra karışıma ekleyip yavaşca karıştırıyorum.

Hazırladığım kek karışımında minik kek kalıplarına 1'er çorba kaşığı koydum ve ısıtılmış 175 derece fırında pişirdim. Minik keklerimin üstüne pudra şekeri ile kar yağdırdım :)

Vee geçen pazar gittiğimiz minik piknikte minik keklerimi minik minik
çocuklar afiyetle yediler :)))).

Hiç yorum yok:

 
MySpace Backgrounds