15 Mayıs 2007 Salı

Mısır Keşkeği Çorbası


Ve bizim oralardan bir tarif daha :) Benim en çok sevdiğim çorbalardan bir tanesi. Aslında bu çorbanın öyle anlatılacak karmaşık bir tarifi yok. Bunun lezzeti ve marifeti mısır keşkeğinin kendinde.


Mısır keşkeği kuru mısırın çekilmiş haline deniyor. Bunu haşlıyoruz ( bu işlem oldukca uzun sürebiliyor, düdüklü tencerede haşlamak zaman kazandırır ;) ) ve daha sonra üzerine eritilmiş ve hafif kızartılmış tereyağı koyuyoruz ve karabiberle servis yapıyoruz. Tercihe göre yoğurtlu ve ya yogurtsuz olarak yiyebilirsiniz.


Afiyet olsun :)

2 yorum:

ayşegül mutfakta dedi ki...

çok sevdiğim bir çorbayı çokda güzel yapmışsınız ellerinize sağlık.. bende buün yaptım ve koydum nettende aradım başka yapan varmı diye sizin blogunuz çıktı karşıma :) harika şeyler yapmışsınız.. görüşmek dileğiyle diyorum bende bloguma bekliyorum..

Nurten dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)

 
MySpace Backgrounds