28 Mayıs 2007 Pazartesi

Nilüfer Pasta

Öğrencilerim için bugün üzerinde nilüfer olan bir pasta yaptım. Yine çok çok dar bir zamana geldi bu pasta :( bu yüzden pandispanyası ve kreması yine hazır.


Süsleme işlemlerini şeker hamuruyla yaptım ve çiçeği ve pastanın etrafındaki minik misketleri (kursta taktılar bu ismi :) ) yumurta akıyla yapıştırdım (su ile yapıştırdığımızda şeker hamurunun erime ihtimali yüksek, özellikle benim gibi akşam yapıp sabah sıcakta başka bir yere götürecekseniz :) ).
















Elimde çok fazla kalıp olmadığı için örümcek adam pastamdaki tekniği kullandım ve çiçekleri kendi çizdiğim kağıt kalıplar yardımıyla kestim.

















Pastanın iç ve dış ıslatma işlemlerini ise şeker hamurunu eritmediği için hazırladığım şerbetle yaptım.

Hiç yorum yok:

 
MySpace Backgrounds