22 Mart 2007 Perşembe

Hindistan Cevizli Kurabiye

Eveeet bu da doğum gününden ikinci tarif :). Hindistan cevizli kurabiye daha öncede yemiştim ve çok beğenmiştim ama hiç denememiştim. Bu tarifide sürekli ziyaret edip tariflerinden istifade ettiğim ve çok da beğendiğim www.yemekcini.com da görünce yapmaya karar verdim.






Malzemeler

1 paket margarin (oda sıcaklığında)
2 çay bardağı pudra şekeri
1,5 çay bardağı hindistan cevizi
1 yumurta sarısı (beyazını üzerine kullanıyoruz)
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un
Üzeri için hindistan cevizi



Kurabiyelerin üstü için kullanacağımız hindistan cevizi ve yumurtanın beyazı dışında tüm malzemeleri karıştırıyoruz ve hamurumuzu hazırlıyoruz. Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar alıp bunları önce yumurtanın akına daha sonra da hindistan cevizine bulayıp yağlanmış tepsimize (ben yağlı kağıt kullandım) dizip pişiriyoruz. Veee afiyetler yiyoruz :)
Not: Kurabiyeleri tepsiye yandaki resim kadar sık koymamanız tavsiye edilir, kabarınca birbirlerine değiyorlar ve şekilleri bozuluyor. Tecrübe ile sabittir :)))))

Hiç yorum yok:

 
MySpace Backgrounds